Firma Maspex, współwłaściciel marki Tiger rozwiązała umowę z agencją Agencją J.Walter Thompon (JWT) odpowiedzialną za medialną burzę, która w środę (9 sierpnia) przetoczyła się w social mediach.
Podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu dotychczasowej formy komunikacji marki Tiger. Wszystkie posty umieszczone na profilach Twitter i Instagram są usuwane. Jeszcze raz przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci przekazami marki. Jednocześnie informujemy, że z dniem dzisiejszym tj. 10 sierpnia, rozwiązaliśmy z Agencją J.Walter Thompon (JWT) umowę na obsługę naszych marek w mediach społecznościowych. Umowę rozwiązano za porozumieniem stron — poinformowała nas Dorota Liszka, rzecznik prasowy Grupy Maspex.
Siedziba firmy Maspex – fot. WadowiceOnline.pl
About Author
Może Ci się spodobać
-
Podsumowanie akcji „alkohol i narkotyki” w Powiecie Wadowickim
-
Budynek Ludowego Klubu Sportowego „Sokół” w Przytkowicach zyskał nowy wygląd
-
Piękno ocalone i ocalające – funkcja muzyki w Kościele na przykładzie Sanktuarium w Kalwarii Zebrzydowskiej
-
Dokonano korekty rozkładu jazdy busa gminnego Kalwaria – Bugaj
-
XXXI Pielgrzymka Rodzin Archidiecezji Krakowskiej