Firma Maspex, współwłaściciel marki Tiger rozwiązała umowę z agencją Agencją J.Walter Thompon (JWT) odpowiedzialną za medialną burzę, która w środę (9 sierpnia) przetoczyła się w social mediach.
Podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu dotychczasowej formy komunikacji marki Tiger. Wszystkie posty umieszczone na profilach Twitter i Instagram są usuwane. Jeszcze raz przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci przekazami marki. Jednocześnie informujemy, że z dniem dzisiejszym tj. 10 sierpnia, rozwiązaliśmy z Agencją J.Walter Thompon (JWT) umowę na obsługę naszych marek w mediach społecznościowych. Umowę rozwiązano za porozumieniem stron — poinformowała nas Dorota Liszka, rzecznik prasowy Grupy Maspex.
Siedziba firmy Maspex – fot. WadowiceOnline.pl
About Author
You may also like
-
Czy Augustyn Ormanty banując na profilu facebooka niezadowolonych, nadal może mówić o dialogu?
-
Warsztaty dla dzieci – „Sukienka dla Mamy”
-
Kalwaryjscy policjanci zatrzymali włamywacza na gorącym uczynku
-
Zapraszamy na ciekawy wykład dr. Dominka Lulewicza o wadowickiej kolei
-
Wadowickie świętowanie 10. rocznicy kanonizacji Jana Pawła II
-
Policjanci promowali swój zawód w kalwaryjskim Koperniku
-
Warsztaty fotograficzne o kompozycji obrazu w Dworze Stryszów
-
Półfinalista „Mam Talent” zabierze widzów w magiczną podróż do niezwykłego świata czarów!
-
Zamiast na debatę Ormanty idzie na urlop